Zeytinburnu Acil Diş Hastanesi - 24 Saat Açık
Nöbetçi Diş Hekimi Tel: 0533 582 82 79

Öncelikle hastamızın kendi ülkesinde herhangi bir yerde panoramik röntgen çektirmesi ve bunu hekimlerimize e-mail olarak ulaştırması gerekiyor. Hekimlerimiz röntgeninizi inceleyerek size teşhis ve tedavi planlamanız konusunda ilk fiziki muayenede kesinlik kazandıracak bir tedavi planı hazırlar. Bu planla birlikte size mali tablo ve ortalama tedavi süresi, hakkında da bilgi verir. Çocukluğumuzda ailelerimiz bizim için en önemli olan şeyin diş sağlığı olduğunu öğretmişlerdir. Bir çoğumuz diş fırçalama alışkanlığı edindirilmek üzere eğitildik.

* Zeytinburnu bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi
* 24 saat açık diş dolgusu tedavisi yenileme hizmeti
* Gece açık diş tedavisi protez tamiri
* Acil dişçi telefon numarası için sekreteri arayabilirsiniz.
* Nöbetçi diş hekimi kliniği ile ağrısız diş çekimi
* Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi kanal tedavisi vs. var....

Okullarda her akşam ve sabah kalktığımızda dişlerimizi fırçalamamamız öğütlendi. Tüm bunların mutlaka bir sebebi vardı. Bugün eğer sürekli olarak dişlerimizden sorunlar yaşıyorsak, bunun sebebi bize çocukluğumuzda öğretilmiş olanları unutmamızdır.

Ortodontistler Sizler İçin Var!
Düzenli olarak diş bakımımızı yaptırmalı ve eğer bir sorunumuz varsa bu sorunu ortadan kaldırmak için de mutlaka bir uzman elemana görünmeliyiz. Eğer İstanbul’un Zeytinburnu ilçesinde yaşıyorsunuz, Zeytinburnu diş hekimi bulabileceğinizden bölgelerden biridir. Zaten artık günümüzde pek çok diş hekimi muayenehanesi ile karşılaşıyoruz. Bunu kendi avantajımıza kullanarak, diş sağlığımızı önemsemeli, ertelememeliyiz.