Bakırköy Nöbetçi Dişçi - 24 Saat Açık
Acil Diş Hastanesi Tel: 0533 582 82 79

Çocukluğumuzdan hayatımızın sonuna kadar en çok kullandığımız ve sağlımız için oldukça önem taşıyan ağız ve diş sağlığı daima önemli olduğunu çocuk yaşlarda edineceğimiz bakımı ile bir birini tamamlamaktadır. Vücudumuzda tabi ki birçok organlarımızı gibi bakımına ne kadar dikkat edersek bizler için o kadar uzun yıllar sağlıklı kullanma şansına sahip oluruz.

- Bakırköy 24 saat açık dişçi ile ağrısız diş çekimi
- Gece açık diş tedavisi kanal tedavisi
- Bakırköy acil dişçi telefon numarası
- Bayram günü ile tatilde açık,
- Nöbetçi diş hekimi kliniği protez onarımları
- Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi Bakırköy diş dolgusu tedavisi

Misyonumuz
Ağız ve diş sağlığı ile ilgili üst düzeyde tanı ve tedavi hizmetini; çağdaş bilgi, en gelişmiş yöntem ve modern teknoloji ışığında, alanında sahip olduğu üstün nitelikli, eğitimli ve profesyonel kadrosu ile evrensel standartlarda en hijyenik ortamda kaliteli ve güvenilir sağlık hizmeti vererek gerçekleştirmektir. Bulunduğumuz bölgede toplumun ruh ve beden sağlığının korunmasını, hasta, hasta yakını ve çalışanlarının memnuniyetini esas alınmasını kendimize temel görev sayarız. Üstün kazanımlarını toplumun ağız ve diş sağlığını korumak ve tedavi etmek için kullanabilen, bireysel tedavi yaklaşımını esas alan, multidisipliner yaklaşım gösterebilen, fonksiyon ve estetiği bir arada sunan tedavi anlayışını uygulayan, koruyucu uygulamaları ve kontrolleri tutum haline getirebilmiş, böylece yapılan tedavilerin ömrünü uzatabilen etik ve ahlaki değerler çerçevesinde hizmet anlayışı ile mükemmeliyete ulaşmaktır.

Vizyonumuz
Türkiye’de önde gelen ve dünyada saygın, üst düzeyde bilgi birikimine sahip, topluma bilimsel ve çağdaş altyapısı ile kaliteli sağlık hizmeti sunan, genç ve dinamik kadrosuyla sağlık hizmetleri açısından ulusal ve uluslar arası standartlara uygun sağlık hizmeti veren bir kuruluş olmaktır.
Sağlık hizmetlerinde en önemli unsurun insan ve güven olması inancından hareketle insan ilişkilerinde sıcaklık, samimiyet ve güvenin korunduğu güler yüzlü bir hizmet anlayışını benimsemekteyiz. Hasta ve çalışanların güvenliğini ön planda tutmak suretiyle, hasta beklentilerini hekim etiğinden ödün vermeden tüm ağız ve diş sağlığı problemlerinin tek çatı altında çözülebileceği kaliteli tedavi imkanı sunarak mükemmeliyete ulaşmaktır. Kliniğimiz; hijyen ve kaliteden ödün vermeden hizmet vererek, içinde bulunduğu yörenin toplumsal değerlerine saygılı, yereli iyi bilen ve bölgesinde lider bir diş sağlığı merkezi olmaktır.