Gece Açık Dişçi İstanbul

Her gün bir kişiye ne olacağı hiçbir zaman belli olmuyor. Sağlık, saate bakarak veya mektup göndererek ben senin sağlığını bozacağım demiyor. Aynı şey dişleriniz içinde geçerli olmaktadır. Dişleriniz günün saatine bakarak, çok geç olmuş ağrımasın, gündüz oldu ağrısın doktora gitsin demiyor. Gündüz veya ilerleyen saatler olmuş hiç fark etmeyecek şekilde dişleriniz ağrıya biliyor. Eskiden malum doktorların çalıştığı saatler belli oluyordu, hatta sadece nöbetçi ezcaneler vardı, fakat artık Ümraniye, Kağıthane, Esenler, Şişli, Üsküdar, Kadıköy, Beşiktaş, Sarıyer, Beyoğlu, Beyoğlu, Ataşehir, Beykoz, Etiler Bakırköy ve Bahçelievler semtlerinde devlet hastaneleri ya da özel gece açık dişçi klinikleride bulunuyor ve böylece akşam dişlerinden rahatsız olan veya dişleri ağrıyanlar dişçiye giderek çözüm bulabiliyorlar. Bu sistem daha çok yeni çıkmış bir şeydir ve genelde karanlıkta bile açık kliniğin olması için özel izin almak gerekiyor.

Birçok kişi daha gece açık ağız ve diş sağlığını duymamış olabilir, hatta duyanlar bile, “Nasıl, gece dişçileride mi var?” diye şaşırabilirler. Artık var ve bu yüzden birçok kişi artık çok rahat uyuyabiliyor veya canları sıkılmadan bu zamanlarını nasıl geçirebiliyorlar. Her zaman açık olan diş doktorlarını internet üzerinden araştırıp bulabilirsiniz. Dünyanın her yerinde artık bulunmaktadır. Bunlar elbette hastanenin acil bölümleri haricinde olmaktadır. Gece açık dişçiler neler yapabiliyor diye soracak olursanız, mutlaka sadece ağrı kesici vermek değil. Bunların yanında yine tedavide yapıyorlar. Dişlerimiz bizim için çok önemlidir ve diş bakımlarımızı yapmadığımız sürece, dişlerimizin ne zaman çürüyeceği veya ağrıyacağı hiçbir şekilde belli olmaz. Bu yüzden dişlerimize çok iyi bakmamız gerekiyor.

Gece saatlerinde bile açık olan dişçi sistemleri ne zaman çıktı ve bizim neden haberimiz yok diye soran birçok hasta mutlaka vardır. Tamamen doktorların kendi kararları doğrultusunda hastaları için açık bırakmak isteyenlere bağlıdır. Daha sayılı gece açık diş doktoru bulunsa bile, zamanla artacaktır, çünkü çok işe yarar bir durum olarak kabul edilmiştir. Malum rahatsızlanan kişiler anında acil diş hastanesine giderek doktora başvurabiliyorlar ve ona göre tedaviler yapılıyor. Bazen çok büyük bir sorun olmuyor, fakat bazen öyle sorunlar oluyor ki, hastaneye gittiğinizde birkaç gün çıkamıyorsunuz. Hastalığın veya en kötüsü kazanın ne zaman geleceği belli olmuyor, bu yüzden nöbetçi eczaneler bulunuyor, bu yüzden acil ve nöbetçi klinikler bulunuyor.

Sağlık hepimizi için çok önemlidir ve kendimiz için çok dikkatli olmamız gerekiyor. Diş sağlığı özellikle, bakım yapılmadığı sürece farklı rahatsızlıkları da ortaya çıkarabildiği için, diş sağlığı konusunda ayrıca titiz davranmak gerekiyor. Gece açık diş hastanesi bütün tedavi uygulamalarını gerçekleştirebilirler, fakat şunu unutmayalım ki dişçiler ortodontistler değildir, dolayısıyla düzeltme işlemlerini uygulayamazlar, fakat doktorların yaptığı tedavileri uygulayabilirler, çünkü bir ortodontist olmak için, dişçilik ve diş tedavileriyle alakalı bütün bilgilere sahip olmak durumundadırlar. Diş hastalıkları kolay değildir ve bazen gerçekten çok acı verebiliyor, fakat siz ne kadar dişlerinize bakarsanız ve ne kadar titiz davranırsanız, o kadar az dişçileri ziyaret etmek zorunda kalırsınız.

Dişlerinize bakım yapmanın altın kuralı, her gün en az üç defa dişlerinizi fırçalamak, sabah, öğle ve akşam yatmadan önce. Sadece normal mesai saatlerinde çalışan dişçiler değil, Çok geç saatlerde açık nöbetçi dişçi kliniklerinden çalışan dişçilerde aynı şekilde, aynı bilgileri vereceklerdir. Dişleriniz sizin için çok önemli. Dişleriniz olmadan yemek yiyemezsiniz veya gülümseyemezsiniz. Dişleriniz olmadan konuşmanız neredeyse imkansız. Dişlerinize çok iyi bakım yapmanız gerekiyor. Dişlerinizi temizliyorsunuz belki ama genetik olarak sık sık çürüyen veya kirlenen dişleriniz olabilir ve bu tür durumlarda, diş hekimlerine gidip ilaçlama yaptırabilirsiniz. Bu da size uzun bir süre için yardımcı olacaktır. Birçok farklı yöntemlerle dişlerinize bakabilirsiniz, fakat en önemlisi, sizin kendi sorumluluğunuzdur, dişlerinizi fırçalamak.