Şirinevler 24 Saat Açık Acil Diş Hastanesi
Nöbetçi Dişçi Tel: 0533 582 82 79

Çalışanlarımız oldukça güvenilir ve uzman kadrosu ile hizmet vermeye devam ederler. Uzman kadrosu yazıyorum çünkü gerçekten uzmanız! Hizmet veren yerleri tercih ettiğiniz zaman herhangi bir sorun yaşamadan hizmet almanız mümkündür.

1| 24 saat açık diş dolgusu tedavisi
2| Şirinevler gece açık diş kanal tedavisi
3| Acil dişçi telefon numarası
4| Nöbetçi diş hekimi kliniği protez tamiri
5| Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi ile ağrısız diş çekimi
6| Bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi işlemlerimizdendir.

Ülkemizde hizmet veren sağlık firmaları da oldukça fazladır. Genellikle hem özel muayene olarak hem de devlet hastanelerinde oldukça fazladır. Ancak ağız sağlığı özel muayene masrafının altından bazen kalkamazsınız. Ancak hastaların bir çoğu devlet hastanesine gitmeyi tercih eder. Devlet hastanesinde de birçok doktor kaliteli ve güvenilir bir şekilde hizmet verir. Ancak özel muayene de hizmet veren doktorları da tercih ettiğiniz zaman oldukça iyi bir hizmet alabilirsiniz.

Özellikle devlet hastanelerinden hizmet alacağınız zaman genellikle hiçbir ücret ödemeden hizmet almış olursunuz. Periodontist tarafından yapılan tedaviler farklı oldukça ücretler de daha fazla artabilir. Tedavi süreci de doktorlar tarafından belirlenir. Bu nedenle sarıyer braket takan olarak hizmet veren kişiler de genellikle randevu sürecinde tüm hastalara gerekli olan bilgileri de verirler. Bu nedenle doktorlara gittiğiniz zaman tedaviye başlamadan faturalama bilgisi hakkında da bilgi almış olursunuz.