Başakşehir Acil Diş Hastanesi | 24 Saat Açık
Nöbetçi Diş Hekimi Tel: 0533 582 82 79

Süt dişlerin belli bir yaştan sonra düşmesi sonucu sahip olduğumuz ana dişlerin ne yazık ki kaybettikten sonra diğer organlar gibi geri dönüşü olmamaktadır. Çok küçük yaşlarda uyulmasında fayda olan beslenme alışkanlığımızı ilerleyen yaşlarımızda da aynı şekilde devam ettirmek de süt ve süt ürünlerine ağırlık vermek her zaman için olumlu sonuçlar almamızı sağlayacaktır. Aynı zamanda düzenli olarak bakımına özen göstermememiz de önemlidir günlük ağız bakımlarının düzenli olarak uygulanması günlük fırçalamak gibi basit bakımı ihmal etmemek gerekmektedir.

- Başakşehir 24 saat açık dişçi ile ağrısız diş çekimi
- Gece açık diş tedavisi kanal tedavisi
- Başakşehir acil dişçi telefon numarası
- Nöbetçi diş hekimi kliniği protez onarımları
- Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi diş dolgusu tedavisi
- Bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi

İlerleyen zaman içerisinde tabi ki bazı rahatsızlıklar ile karşılaşılmaktadır bunların tedavilerinde sizlere her zaman birçok alanda tedaviler ile yardımcı olmaya devam edilmektedir.

Sunduğumuz hizmetleri kısaca sizlere aktarmaya ve sorunlarınız ise rahatlıkla başvurabileceğinizi bilmelisiniz.

1: İlk önemli olan tabi ki çocuklarımızı ağız ve diş sağlığına dikkat etmek olduğu gibi bu konu üzerinde kendilerinin de ayrıca bilen kişiler tarafından bilgilendirilmeleri ve aynı zamanda eğri dişlerinin bozuk çene yapılarının tedavilerine erken yaşta başlanmasıdır.

2: Cerrahi dokularda görülen hastalıkların tedavisi ile ilgili araştırmaların yapıldığı gerek görülür ise işlemlerin yapıldığı tüm gerekli müdahale yöntemlerin yapılıp uygulandığı bölüm olarak hizmet verildiği bölümü ile hastalarının tedavi edildiği bölümdür.

3: Oral diagnoz ve radyoloji bölümünde ise ağız içerisinde ki yumuşak dokuların araştırılması tanı konulması ve uygulanacak tedavilerin planlanması konusunda uzman branşları arasında yer almaktadır.