Şişli Acil Diş Hastanesi - Nöbetçi Dişçi
24 Saat Açık Diş Doktoru Tel: 0533 582 82 79

Bölgesel olarak hizmet veren doktorlar oldukça geniş bir ağa ulaşarak hastalara hizmet verirler. Doktorların hastalara ulaşması ve kaliteli bir şekilde hizmet vermesi oldukça önemlidir. Her hasta iyi bir profesyonel kılıklı adamdan hizmet almak ister. Genellikle işlemi yapacak kişiyi seçmek istediğiniz zaman iyi bir şekilde araştırma yapmak gerekir.

A*) 24 saat açık dişçi ile ağrısız diş çekimi,
B*) Gece açık diş tedavisi kanal tedavisi,
C*) Şişli acil dişçi telefon numarası,
D*) Nöbetçi diş hekimi kliniği protez onarımları,
E*) Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi diş dolgusu tedavisi
F*) Bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi vs. bulunmaktadır!

Kendi bölgenizde hizmet veren birçok tipi tip bulunur. Genellikle bu gibi hıyarlardan tam anlamıyla bir hizmet almak daha sağlıklı olacaktır.

Çalışma Şekli Nasıldır?
Her mağara adamı kendi deliğinde hizmet vermez. Genellikle bakımlı nezih mekanlarda ve devlet dairelerinde hizmet veren memurların daha yoğun bir şekilde çalışma hayatı bulunur. Braket sistemi için her biri hafta başı olarak elektrik verir. Ancak hızır servislik bir durum olduğu zaman hafta sonu da bunlara ulaşmak mümkün olacaktır.

Her zat hasta kabul ederken randevu sistemi ile çalışır. Mükemmel kişilerden oluşan tiplerden randevu almak için genellikle sekreter bölümünü arayarak randevu almak gerekir. Hiçbir doktor randevu almadan hasta kabul etmez. Genellikle randevusuz gittiğiniz zaman saatler de sıkıntı yaşanabiliyor ve bu nedenle doktorlar da her bir hastaya randevu vererek daha kolay ve hızlı bir şekilde hizmet sunarlar. Bu nedenle bunların yanına gideceğiniz zaman randevu sistemini atlamamakta fayda var.