Beşiktaş 24 Saat Açık Dişçi & Acil Diş Hastanesi
Nöbetçi Dişçi Tel 0533 582 82 79

Kişiye özel hizmet prensibinden yola çıkarak son derece şık dizayn edilmiş merkezleri gece açık diş tedavisi hizmelteri ve sağlığı kaliteyle buluşturuyor.Ağız içindeki dokularda oluşan kayıpların ve kişilerin konuşma zorluğu çekmesine neden olan etkenlerin araştırılması görüntülerde oluşan sorunların giderilmesi için gerekli olan protez ve materyallerin uygunluğu ve nelerin uygulanacağının araştırılıp o yönde tedavilere başlanmasına karar verilmesi hastaların ihtiyaçlarını gidermek için hekimlerinin görev aldığı hizmetlerde bulunulmaktadır.

1*/ Beşiktaş 24 saat açık diş dolgusu tedavisi,
2*/ Gece açık diş kanal tedavisi,
3*/ Acil dişçi telefon numarası
4*/ Nöbetçi diş hekimi kliniği protez tamiri
5*/ Beşiktaş Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi ile ağrısız diş çekimi
6*/ Bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi

Hasta Karşılama
Güler yüzle hasta karşılanır.
Kayıt formu hasta ile birlikte doldurulur.
Hastanın cep telefonuna kayıt onay sms gider.

Muayene Süreci
Asistanımız hastayı karşılar ve panoramik film için röntgen odasına alır.
Hasta asistan tarafından oral diagnoz odasına alınır.
Diagnozu (Teşhis öncesi hastanın var olan durumunu tespiti) yapacak doktor anemnezi (hastanın kişisel sağlık bilgileri varsa sistemik hastalıkları, kullandığı ilaçlar v.b.)hasta ile birlikte doldurur.(Anamnez bilgileri, hasta gizliliği çerçevesinde sadece 1. kişi tarafından bilinir 3. şahıslarla paylaşılmaz).

Yıldız Dişçi | Vişnezade Acil Diş | Ulus Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi | Sinanpaşa Nöbetçi Dişçi | Ortaköy Diş Hastanesi | Nisbetiye Mahallesi Diş Hekimi | Mecidiye 24 Saat Açık Dişçi | Levent Mahallesi Diş Kliniği | Kuruçeşme Dişçi | Gayrettepe Mahallesi Acil Dişçi | Etiler Mahallesi Ağız Diş Sağlığı Doktoru | Dikilitaş Nöbetçi Diş Hekimi | Arnavutköy Mahallesi Özel Diş Hastanesi | Bebek Mahallesi 24 Saat Dişçi bulabilirsiniz.